Hieman musiikkia – lite musik….

10 04 2009

Yvonne oli tehnyt hauska listan musiikista.. Minä en pysty nimeämään jotain tiettyä laulua joltain tietyltä vuosikymmeneltä, kun valinnanvaraa on aivan liian paljon..  Yritin kuitenkin, laihoin tuloksin, mutta ajattelin sitten, että teen oman listan. Kappaleista, joita en ikinä kyllästy kuuntelemaan. Lista näyttää tällaiselta:

Yvonne hade gjort ett trevlig lista om musiken.. Jag klarade inte att hitta en vissa låt rån 60-talet, 70-talet osv. Det är allt för mycket att välja på. Jag försökte nog, men… Tänkte sen att jag gör ett egen lista. Av låtar jag aldrig tröttnar på att lyssna. Det skulle nog ha funnits mycket mer än det här men här är några:

Rammstein    Cyndi Lauper   The Beatles   Nazaret   Abba   Cannonball Adderley   

Kotiteollisuus  Jamie Cullum   Pink Floyd   Dead Kennedys

Mutta… Men… Mistä pidän eniten? Vilken tycker jag mest om?

Kommentti osioon voit kokeilla arvata mikä olisi muuten suosikkijärjestys. Om du vill så försök sätta alla låtar i favorit ordning i kommentlåda 😉

Huom! Obs!
LISÄSIN BLOGIINI MUUTAMAN SIVUN JOSSA ON KUVIA GOAN MATKALTAMME
JAG GJORDE NÅGRA NYA SIDOR, MED GOA BILDER I


Toiminnot

Information

8 responses

10 04 2009
Aura

Laitoin Rammsteinin ekax, loppuja en pikku istumisella osaa laittaa tärkeysjärjestykseen.. Pitää hieman miettiä.
Tosi monipuolisia näkyi olevan. Jazz biisit yllätti mut täysin.

10 04 2009
Yvonne

Kul att få se din lista också! Harry röstade såklart på Koti… Själv väljer jag nog Nazareth. 🙂

10 04 2009
Pia

Aura, kiva jos jotenkin sain yllätettyä 🙂

Yvonne, jag gissade att han sku säga den! Jag gjorde lite föränrningar då jag märkte att alla förstod fel vad jag menade… Mitt fel, jag hade skrivit fel först.. Så välkommen o rösta på nytt

10 04 2009
Pia

Höh, pitiki eka kirjoittaa tuohon äänestykseen väärä otsikko.. Grrr..

10 04 2009
Amanda

1. Rammstein
2. Abba
3. Kotiteollisuus
4. The Beatles
5. Dead Kennedys
6. Pink Floyd
7. Nazaret
8. Cyndi Lauper
9. Jamie Cullum
10. Cannonball Adderley

11 04 2009
pia

Vad vore livet utan ABBA-Musik?

12 04 2009
Harry

Mitt val är Koti…. och dina favoriter måste ju bara vara Rammstein

12 04 2009
Pia

Harry, stämmer nog 🙂

Jätä kommentti